Levering

Når du gennemfører din bestilling her på webshoppen, skal du vælge en leveringsform. Vi tilbyder levering med Postnord til pakkeboks, hjemmeadresse eller erhvervsadresse. Fragtprisen ligger mellem 59-149 DKK afhængigt af den ønskede leveringsform.

Ved køb over 1000 DKK leveres ordren fragtfrit til Postnord pakkeshop eller erhvervsadresse.

Vi tilbyder også gratis afhentning i vores showroom.

Bemærk: Enkelte espressomaskiner kræver specialhåndtering og er derfor ikke omfattet af fri fragt. Dette vil fremgå af bestillingsforløbet, og fragten vil automatisk blive lagt til ved bestilling.

Alle varer hos www.rigtigkaffe.dk er normalt lagervarer og leveres indenfor 1-2 hverdage. Ved eventuelt udsolgte varer, vil du selvfølgelig blive kontaktet med det samme. Vi sender dig et trackingnummer via e-mail, når ordren afsendes fra vores lager. Dette kan du bruge til at følge din pakke.

Når din pakke er ankommet til den valgte pakkeshop, har du 7 dage til at afhente den. Hvis ikke pakken bliver afhentet indenfor 7 dage, sendes pakken retur til os. Bemærk at der kan forekomme ændringer i forbindelse med julehandlen. 

Har du valgt levering til din hjemadresse, og du ikke er hjemme, når buddet kommer forbi, vil du modtage en e-mail eller sms med beskeden om, at du kan afhente din pakke i din lokale pakkeshop. Har Postnord ikke registeret dit telefonnummer, ligger de en seddel i postkassen.

I tilfælde af at den valgte pakkeshop er fyldt op, vil Postnord levere pakken til en anden pakkeshop i nærheden. Du vil få besked om dette direkte fra Postnord. Rigtig Kaffe kan ikke gøres ansvarlig for levering af pakke i anden pakkeshop end den ønskede. Postnord har hjemmel til at levere til anden pakkeshop, hvis der er pladsmangel i den valgte pakkeshop. 

Har du ikke modtaget din pakke, er du velkommen til at kontakte Postnord på tlf. 70 70 70 30 eller skrive til deres support og læse mere på deres hjemmeside her.


Gør dig selv en tjeneste: Tjek pakken ved modtagelsen!

Det er vigtigt, at du kontrollerer om der er synlige skader på pakken. Hvis dette er tilfældet, opfordrer vi dig til at påpege dette eller helt afvise pakken ved modtagelsen/afhentning i pakkeshoppen.

Se mere her i forhold til, hvordan du skal forholde dig.

Find også Transportskadeskema her. 

Du bedes også hurtigst muligt kontrollere pakkens indhold, når du kommer hjem. Hvis der er skader eller mangler, skal du kontakte os med det samme (indenfor 24 timer) på info@rigtigkaffe.dk.

Hvis din pakke er skadet, er det vigtigt at du ikke tager produktet i brug, før du har hørt fra os.

Skulle du mod forventning modtage en vare uden en manual på et skandinavisk sprog, så er det vigtigt, at du kontakter os hurtigst muligt. Herefter vil vi sende den til dig. Hører vi ikke andet, går vi ud fra, du har modtaget manualen på skandinavisk sprog.

Levering i udlandet

Vi leverer gerne dine varer til udlandet. Føres varen ud af landet til et ikke EU land, kan momsen søges retur. Dette gøres ved at indsende toldstempel faktura for købet. Ved tilbagebetaling af momsen, vil der blive pålagt et gebyr på 400 kr. for den administrative håndtering. Alt levering til udlandet kan ske efter forudgående aftale. 

Levering til Grønland foregår således:

Pakke til Grønland leveret med fragtfirma

Bestil din ordre med levering "Click and Collect Tilst". Skriv en mail til os, at pakken skal sendes til grønland, og vi sender dig pakkens mål og vægt. Du booker selv fragten hos PostNord på deres hjemmeside, og sørger for de kommer ud på vores adresse og henter pakken. Når du har booket fragten, skal du sende fragtbrevet til os, som vi afleverer til fragtfirmaet, når de afhenter pakken. Du finder info om Postnord her.

Pakke til Grønland leveret med Royal Arctic

Vi leverer fragtfrit over 1000 DKK til Royal Arctic Line eller anden speditør, der ønskes. Du booker selv fragten derfra, så hvis du vil bestille varer hos os til levering i Grønland, så sender du en mail til os efter du har bestilt dine varer. Vi finder vægt og mål på din pakke, som du skal bruge til booking hos Royal Arctic Line. Husk at sende dit bookingnummer til info@houseofbarista.dk, så vi kan sætte det på din pakke.

Du kan finde info på Royal Arctic Line her.

Levering til Norge foregår således:

Når du har lagt dine varer i “Kurv” på webshoppen, skriver du “Fragt” i søgefeltet. Så vil den norske fragt komme frem, og du kan lægge den i kurven. Det koster 600 DKK inkl. udarbejdelse af udførelsesdokumenter.

Levering til Sverige 

Dette kan ske via bestilling på houseofbarista.dk. Du er også velkommen til at bestille på vores danske side houseofbarista.se. Enkelte brands kan kun bestilles på houseofbarista.dk, men vi sender naturligvis til dig uanset, hvor i Scandinavien du bor.


Postnord tilbyder levering i Sverige til pakkeshop eller hjemmeadresse. Til pakkeshop kan pakker der vejer max 20 kg leveres. Dette koster 99 SEK - gratis ved køb over 5000 SEK. Vil du have din pakke leveret til din hjemmeadresse i Sverige, koster dette 159 SEK.

Vejer din pakke mere end 20 kg, skal den sendes til din hjemmeadresse i Sverige på en palle. I dette tilfælde vil der være et gebyr på 1499 SEK for specialhåndtering af pakken.

Ønskes levering til øvrigt udland, så send os en e-mail, og vi vil se, hvordan vi kan hjælpe dig. 

Gør dig selv en tjeneste: Tjek pakken ved modtagelsen!

Det er vigtigt, at du kontrollerer om der er synlige skader på pakken. Hvis dette er tilfældet, opfordrer vi dig til at påpege dette eller helt afvise pakken ved modtagelsen/afhentning i pakkeshoppen. Se mere her i forhold til, hvordan du skal forholde dig.

Find også Transportskadeskema her.

Du bedes også hurtigst muligt kontrollere pakkens indhold, når du kommer hjem. Hvis der er skader eller mangler, skal du kontakte os med det samme (indenfor 24 timer) på info@houseofbarista.dk.

Hvis din pakke er skadet, er det vigtigt at du ikke tager produktet i brug, før du har hørt fra os.

Skulle du mod forventning modtage en vare uden en manual på et skandinavisk sprog, så er det vigtigt, at du kontakter os hurtigst muligt. Herefter vil vi sende den til dig. Hører vi ikke andet, går vi ud fra, du har modtaget manualen på skandinavisk sprog.

Indlæser...